Traukinių istorija trunka jau kiek daugiau negu 200 metų - pirmieji garu varomi garvežiai sukonstruoti Anglijoje XIX a. pradžioje. Pirmasis garvežys galėjo traukti 8 vagonus 7 km/h greičiu, taigi jį galėjo aplenkti paprasčiausias arklys! Beje, įdomu, kad geležinkelio bėgiai yra senesni už traukinius - seniausi mediniai bėgiai Europoje įrengti XVI a. viduryje. Jais būdavo patogu arkliais traukti virtines sukabintų, gerai pakrautų vežimų. XVIII a. medinius bėgius daug kur keitė geležiniai bėgiai, atsirado ir arkliais traukiamų tramvajų pirmtakų.Traukinių aukso amžiumi laikomas laikotarpis tarp 1880-ųjų ir 1920-ųjų, ypač Jungtinėse Amerikos Valstijose, kur tuo metu jie buvo pagrindinė susisiekimo priemonė, ypač tolimose kelionėse. Vėliau traukinius nukonkuravo automobiliai ir lėktuvai. Pirmieji elektriniai lokomotyvai atsirado XIX a. pabaigoje, jie itin išpopuliarėjo po kelių dešimtmečių, dar prieš Antrąjį pasaulinį karą. Panašiu metu atsirado ir galingų dyzeliu varomų lokomotyvų, ir abi technologijos kartu iš esmės užbaigė garu varomų garvežių erą.
Šios kelionių tematikai dedikuotos monetos averse vaizduojamas karalienės Elžbietos II portretas. Aplink portretą iškaldinti užrašai „ELIZABETH II“ (Elžbieta II) ir „COOK ISLANDS“ (Kuko salos). Viršuje nurodytas monetos nominalas – 10 dolerių, o apačioje jos leidimo metai – 2023.
Monetos reverse dominuoja iškilus, juodo blizgesio turintis garvežys. Palei briaunas - apvali skalė su padalomis garo slėgio matavimui. Reverse taip pat iškaldintas užrašas „STEAM DREAM“ (liet. Garo svajonė).